Och det bara fortsätter!!

April och maj har fortsatt med sjukdomar, jag kräks! Eller nej peppar peppar det har vi sluppit men förkylningarna har avlöst varandra och lunginflammation x2 på mig och x1 på Mannen min.

Sol börjar prata mer och mer, hon har utvecklat sitt vokabulär drastiskt dock pratar hon ff ganska otydligt så man får spetsa öronen för att höra vad hon säger. Vince har blivit så lång så jag tror inte det är sant! På mina 162 cm når han upp till mitt bröst och han är 5 nu. Växer han i denna takten så växer han i kapp mig på 3 år...

Katterna ger mig lagom stimulans och mycket glädje! 2 nya katter har efter en del rabalder anlänt till mig från Ryssland, dock tycks 2 av mina egenuppfödda som jag sparat för avel, trilla ur avelsprogramet pga hälsoproblematik då deras far visade sig ha hjärtsjukdomen HCM.
Men 2 kullar väntar vi inom kort, så vi får hoppas allt går bra där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0