Friskare, bättre, roligare tider och en tripp till Finland.

Peppar peppar ta i trä! Nu har vi varit friska i flera veckor! Skönt att vara "back on track".

Jag har en intensiv helg som började med kattutställning i Trollhättan på lördag, men jag var tvungen att bege mig hemåt kl 16 för att hinna med mitt plan till Finland, Helsinki. Mina fina fodervärdar fick ta över jobbet på utställningen då jag hade en katt som skulle upp i panel. Bara 20 minuter efter att jag lämnat utställningen ringer de och berättar att hon vunnit bästa hona korthår junior! Efter ytterligare ngn timme ringer de och berättar att hon blivit best of the best all breeds! Så stolt!! Och jag var inte där!?

Sedan blev det till att flyga, usch gillar verkligen inte uppstigningen och hatar landningen! Hade hjärtat i halsgropen. Tur det inte satt ngn brevid mig då hade jag nog klamrat mig fast i hen's arm och börjat gråta.

Hittade efter lite om och men till hotellet och intog en cider i hotellets bar. Inte jätte kul att sitta där helt ensam då det var mer eller mindre helt tomt så när som på ett äldre sällskap på 4 som satt och åt efterrätt. Hade hoppats på att wi-fi-teckningen skulle vara bättre där en på mitt rum så jag skulle kunna surfa lite fortare, men ack nej vad jag bedrog mig.
Frukosten avnjöts ute i den ljumma luften, härlig morgon!
Jag älskar det faktum att när jag gick ner för trappen från frukosten så tänkte jag "damn Im beautiful" när folk vände sig om och tittade upp när jag kom ner för trappen och de inte kunde slita blicken från mig :) det faktum att mina klackar väsnades i trappen när jag gick slog mig först efteråt, lika så det faktum att jag kanske hade ngt söl i ansiktet efter frukosten, men väl på rummet kunde jag konstatera att nej jag e bara rackarns snygg ;-P
Om jag kunde sälja självförtroende på burk hade jag varit miljonär.
För ni vet det är sant, skönhet finns inom oss! Det är bara att släppa ut den i en lagom dos med självförtroende så kommer du att skimra! Try it!

Nu får vi se om det blir lite shopping innan jag åker till flygplatsen för att möta den ryska uppfödaren och det som kommer bli Sveriges första Bambino. Även en liten sphynxdam kommer med hem.

Jag såg ut som ett rött lejon i mitt morgonruffs, och duschdrapperiet på hotellrummet var obeskrivligt vackert ha ha

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/470288/images/2012/pic_207360711.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/470288/images/2012/pic_207360713.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0