Semester...

Vem e det som lyckas ta semester när det är fint väder och vad har du gjort för att förtjäna det??
Eller snarare vad har jag gjort för att förtjäna att så fort jag fick semester så kom regnet, samma när jag jobbade, varje helg jag jobbade så var det finaste sommarvädret här.
Så avslöja nu vad är hemligheten med att få solen att stanna även på min semester, den verkar gå och lägga sig i 3 veckor och låta regnet ha regnperiod just under min semester och som vanligt kommer jag vara blekast av alla blekansikten, när alla kommit tillbax från semestern.
Ugh!

Kommentarer
Postat av: Joanne

Underbart med uppdateringar!

Jag har längtat så!

Hoppas det kommer mer nu.

Jag har länkat till dig och skrivit ett inlägg om att du är igång igen ;)

Pussar syster yster!

2009-07-25 @ 10:14:30
URL: http://sprattlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0