Rosa barnvagn..

Det är en flicka där inne!
Så jag köpte en rosa barnvagn.
Jag hoppas att det är Sol som bor där inne och att hon kommer ut frisk och kry och förgyller mitt och min familjs liv.
Jag är så glad för att det bor en flicka i min mage, jag längtar efter att få upp henne på mitt bröst när hon kommer ut så jag kan få se om det är en Sol.
Ska man vänta sig det värsata och hoppas på det bästa för att slippa bli besviken.
Jag är ju en pessimist in i benmärgen, jag vågar inte jubla jag vågar bara le lite grann men jag välkommnar den varma känslan av spirande lycka.

Vincent världens bästa Vincent ska få ett syskon, hoppas att hans trottsperiod hinner lägga sig lite innan liten kommer ut. han är mitt uppe i "3 års trottsen" och funderar varannan dag på att bli blöjfri. därimellan slår han mig och skriker och gör tvärtimot vad han själv vill bara för att jag oxå vill det och om han gör som jag säger då trottsar han ju inte så då får han offra det för att kunna få vara världensjobbigaste trottsare just nu.  Men vad vore inte en "moders kärlek" om det inte vore för att man älskar dom lika mycket för det...?
Men om någon är intresserad hyrs han ut till lägstbjudande tills han kommit över detta stadie ;-P

Bilder på vagnen mm kommer förhoppningsvis innan hon hinner titta ut.
You better dont jinx yourself now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0