God Mat...

görs med små bitar och mycket passion! jag hatar när sallade på restaurangen består av gurkbitar som är 3-4 cm3. eller kycklingbitarna i pastasåsen är större än man kan få in i munnen. Det ska vara små bitar!
Mina hemliga ingridienser är Mycket passion, små bitar och lite kanel, bara så lite att man kan ana att det är ngt konstigt i, men inte så man kan känna att det är kanel, prova får du se!
Jag lyckas dock tyvärr ibland sätta eld på en och annan kompis då jag gillar stark mat, vilket inte alltid går hem hos alla. Ibland har ngn sagt att visst älskar de stark mat, och jag har i glädje kryddat så som jag vill ha det och ändå har stackarna suttit och svettats och druckit litervis med vatten. Jag tycker inte änns att jag kan äta särskillt stark mat, jag hatar för mycket styrka och för lite smak. Matcho killarna kan skryta, svettas och halvdö om dom vill det, men jag vill njuta av min måltid!

Om ni är hungriga, gillar asiatisk mat och befinner er i Göteborg, gå då till Olividalsgatan och ät på Canton, de lagar mat med mycket passion och små bitar dessutom är servicen underbar, de två tjejerna som serverar är bara för underbara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0