Skara here i come..

Jag chansade villt när jag fick ett litet tipps av min goda vän Lina, och skrev en ansökan till Blå stjärnan. Sommar jobbare behövs ju alltid iaf! men ack alla tjänster var tillsatta.
Men tur skall man väl sjutton ha ngn gång!? och se ni, att efter ett kort tag blev jag ändå uppringd av anställningsansvarig och hon berättade att jag skulle få komma och visa framfötterna, för om dessa var tillräkligt fina, ja då skulle jag få praktik! jag trodde nog inte tillfället som skulle ge mig underlag att söka in till Skara skulle komma lätt, att jag skulle få slita mitt hår innan möjligheten kom! Tack du stjärna som såg min potential, det kommer du aldrig att ångra!!
Jag har förvisso ett ämne att läsa upp och ett högskole prov att ta mig igenom först, men sedan säger jag bara Skara here i come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0